Translate

dilluns, 23 de desembre del 2013

Valoració final de l'assignatura

El Semestre ja s'ha acabat i per concloure amb aquesta assignatura m'agradaria fer una valoració final.
Per començar, dir que a l'inici del curs estava realment perduda, tot era nou per a mi, i l'assignatura de GTIC encara més, ja que no domino gaire bé els ordinadors. El primer dia de classe quan vàrem haver de fer un Blog, no entenia molt bé l'objectiu, però durant el transcurs del semestre m'he adonat que ha sigut molt útil per poder fer un recull del treballat a la classe de GTIC i d'altres assignatures.
Realment he aprés moltes coses crec que Gestió de la informació i TIC ha sigut una de les assignatures on he après més, ja que el nivell exigit era alt, i la feina s'havia de portar al dia. Estic satisfeta del que he après, ja que l'ús de les noves tecnologies avança a passes agegantades i mai està demés saber dominar-les, encara que el que ens ha ensenyat en Jordi ha sigut poquet perquè no em disposat de prou de temps, ha fet despertar-me un interès per aquest món, i és per això que seguiré aprenent coses noves per poder dominar el meu ordinador i que no sigui ell el que em domini a mi com ha fet fins ara.
 
Per acabar, comentar que estic molt satisfeta amb la feina feta, m'agradaria destacar l'entrada que més em va agradar fer, va ser la creació d'un vídeo a Youtube, vaig aprofitar aquesta activitat per fer una història amb els ninos de Playmobil, estic contenta dels resultats, ja que és el primer que he fet i ha sigut comentat a la xarxa.
Donc bé fins aquí el meu blog, desitjo que les entrades us siguin de gran ajuda. Fins a la propera!



 

2 comentaris:

  1. preciós ^^ ( la de la wikipedia també va estar bé, més que res que tenies la meva companyia <3)

    ResponElimina
  2. Gràcies Patriii ! La tasca de la Wikipedia també va ser molt enriquidora :)

    ResponElimina