Translate

dijous, 5 de desembre del 2013

L'Auditori


El diumenge 24 de Novembre de 2013 a les 11:00h del matí vàrem anar un grup de classe a veure el concert que es feia a l’Auditori per l’OBC.
 

 
Autors

L’oquestra va consistir en dues parts amb un descans de 20 min pel mig.

La primera obra va ser de BENJAMIN BRITTEN (Lowestoft 1913 – Aldeburg 1976) amb Concert per a violí i orquestra, op.15 el directo va ser Pablo González i el violí principal Isabelle Faust. Aquest concert va durar uns 32 min aproximadament.

Desprès de la pausa va sonar GUSTAV MAHLER (República Txeca 1860 – Viena 1911) amb Sinfonia núm. 1 en Re major, “Tità” i el director va ser Pablo González.

Els intèrprets van ser l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya OBC i La Tità de Mahler.
 
Les meves sensacions
Encara que a mi m’agrada la música clàssica, particularment aquest concert no em va agradar molt ja que em criden l’atenció les orquestres on intervenen tot tipus d’instruments simfònics i això en aquestes obres no hi va ser, per aquesta raó, escoltar tota l’estona durant la primera part el violí se’m va fer una mica feixuc, ja que la intervenció dels altres instruments que no eren de corda quasi no van intervenir.

La segona part amb Sinfonia núm. 1 en Re major, “Tità” em va agradar més, aquí van intervenir diversos instruments. Tot i que la durada va ser més llarga, em va despertar interès i curiositat per saber com actuarien els instruments.

Encara que aquest concert en concret no em cridés l’atenció, com sóc una persona que la música clàssica li agrada, tornaria a escoltar altres obres que fossin del meu interès.
 
 
 
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada